Overzicht

Ons retour- en terugbetalingsbeleid geldt voor 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retour. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen zijn, gevaarlijke materialen, of brandbare vloeistoffen of gassen.

Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om je retour te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

In bepaalde gevallen worden slechts gedeeltelijke terugbetalingen verstrekt:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen
  • CD, DVD, VHS-band, software, videospel, cassetteband of vinylplaat die geopend is.
  • Elk artikel dat niet in originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet onze fout zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook laten weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.

Als je aanvraag is goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en zal er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een credit worden toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcard maatschappij, het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling officieel is verwerkt.

Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Uitverkoopartikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoop artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail via {e-mailadres} en stuur je artikel naar: {fysiek adres}.

Als het artikel als cadeau was aangemerkt bij aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon ter waarde van je retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel niet als cadeau was aangemerkt bij aankoop, of de gever had de bestelling naar zichzelf laten verzenden om later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever en komen zij te weten dat je het artikel hebt geretourneerd.

Om je product te retourneren, moet je je product opsturen naar: Markerkant 12 Blok 6 Nr 23.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd variëren die nodig is om je geruilde product te ontvangen.

Als je duurdere artikelen retourneert, overweeg dan om een verzendservice met tracking te gebruiken of verzendverzekering te kopen. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.

Neem contact met ons op via verkoop@luxetoiletrolhouder.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.